Welcome to EMN RO community
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 LOOK THIS FUNNY...YOU CAN TRANSLATE THIS TO ENGLISH..

Go down 
AuthorMessage
event

avatar

Posts : 47
Join date : 2011-02-08
Age : 28
Location : MALAYSIA

PostSubject: LOOK THIS FUNNY...YOU CAN TRANSLATE THIS TO ENGLISH..   Mon Feb 21, 2011 6:28 pm

Dua Cara menguruskan badan

Seorang mamat yang gemuk masuk ke fitness center utk menguruskan badan.. seorg lelaki di kaunter bertanya kepada mamat tadi,"kami menawarkan 2 program disini... RM50 utk versi 'biasa' dan RM100 utk versi 'cepat'."

mamat tu pon berkata, "saya ingat yang biasa lah sbb saya ni baru nak try kuruskan badan."

" ok, encik sila masuk ke bilik no.5 di penjuru bilik sana," jawab penjaga kaunter.

mamat tadi pon masuk la ke bilik itu dan menutupnya. selang 2 minit kemudian, seorang wanita cantik, lawa, body best, mantap masuk ke dalam bilik itu. dia kemudian menanggalkan pakaiannya sehingga menyebabkan mamat tu tak senang duduk,berpeluh.
perempuan tadi berkata, "kalu tuan dapat tangkap saya, tuan boleh buat apa saja dgn saya... hikhikhikk" dan dia terus berlari dalam bilik itu. mamat tadi pun kejar la.. kejar punya kejar samapai 10 minit pon tak dapat lagi. tapi mamat tu kejar lagi sampai terjatuh terjelepok lalu pengsan.

apabila dia sedar, dia bangun dan terus ke penimbang dan mendapati beratnya dah turun 3 kg. " wow.. mmg senang nk turun berat bdn,.. memang berbaloi aku bayar RM50 td" katanya seorang diri.

keesokkan harinya dia datang semula ke tmpt tersebut. dia ditegur oleh pemuda di kaunter. setelah diberi penerangan seperti semalam.. mamat tadi memilih utk mencuba versi 'cepat' pula.

"baiklah, encik masuk bilik no. 6 di situ ya.."kata penjaga kaunter.

setelah beberapa minit didalam bilik itu, datangla seorang body builder yang badannya tough dan terus melondehkan pakainnya. body builder itu berkata "saya akan kejar kamu dalam bilik ini, dan kalu saya dapat ... ... hehhehheee"


Analisis Kesuburan

Pada satu hari, seorang lelaki tua berumur 75 tahun telah berjumpa dengan seorang doktor untuk membuat analisis kesuburan dan jumlah kandungan sperma yang ada dalam air maninya. Kemudian doktor itu pun memberikan sebuah botol lalau berkata,

"Pakcik ambil botol nie, esok datang balik jumpa saya bersama dengan contoh air mani pakcik kat dalam botol nie ye."

Pada keesokan harinya, lelaki tua datang kembali bersama botol yang diberikan oleh doktor itu semalam. Tapi doktor tu tengok takde apa pun yang terisi kat dalam botol tu, kosong jer. Doktor tu bertanya ler kat orang tua tu, "Apsal pakcik tak isi contoh air mani pakcik dalam botol nie??".

Lelaki tua tu pun menjawab, "Tuan doktor, ceritanya begini, pada mulanya tu, saya guna tangan kanan saya, tapi tak dapat jugak. Kemudian saya gunakan plak tangan kiri, pun tak dapat jugak. Kemudian saya suruh isteri saya tolong. Isteri saya guna tangan kanan pun tak dapat, tangan kiri pun tak dapat. Kemudian isteri saya pakai mulut plak, tak dapat jugak. Pas tu dier gunakan gigi, pun tak dapat. Susah betul, sebab kami dah habis ikhtiar, saya panggil anak perempuan jiran sebelah rumah kami, dier pakai tangan dengan mulut jugak, pun tak dapat-dapat jugak", terang lelaki tua tu.

"APA??? Awak mintak tolong dari anak perempuan jiran awak..???", tanya doktor tu terkejut beruk. Lelaki tua tu pun menjawab lagi,

"Ya., betul tuan doktor, bagaimana kuatnya kami cuba, tapi masih jugak tak dapat nak bukak TUTUP BOTOL nie!!!"..



Calon Isteri ikut pekerjaan

Ceritanya begini, suatu hati di Kampung Pandan, Kuala Lumpur,ada seorang ibu yang gusar kerana anak sulung lelakinya tak kawin-kawin lagi, so satu hari, si ibu
pon bawakla calon-calon yang dirasakan sesuai untuk menjadi bakal menantunya, dia pun menjemput kesemuanya kedalam rumahnya.
Lalu memanggil anak sulong lelakinya untuk memilih kut yang mana-mana dia berkenan...

CALON PERAMA:

Pekerjaan : Operator Telefon

"Ala Mak...nih tak syiioookkkk....dia nih selalu cakap:

SILA TUNGGU SEBENTAR,TUNGGU SEBENTAR"

CALON KEDUA:

Ciri-ciri : Kulit sawa matang, mata bulat dan besar,badan 100% bergetah, BUKITnya just nice

Pekerjaan : Setiausaha

Lalu sianak lelaki berkata "Nih lagi tak syyiiiooookkkk...asyik-asyik

HARAP BERSABAR...BERSABAR"

Siibu pon gelisah kerana kebanyakkan calon yang ditunjukkan tidak memenuhi kriteria anak lelakinya... lalu dia pon menjemput calon terakhir...

CALON TERAKHIR:

Ciri-ciri : Kulit gelap-gelita,mata sepet sikit, badan 99.99999% bergetah, BUKITnya kurang memuaskan

Pekerjaan : Guru.

Tanpa segan silu dan memikir panjang lalu si anak lelaki ini bersetuju untuk memilih calon ini. Lalu si ibu pon pening kepala lalu bertanya kepada anak lelakinya mengapa dipilih calon ini.Lalu anaknya pun memberitahu... "Hah! mak nih la syyiookkk sikit...kalau cikgu best sikit..pasal diaselalu cakap

ULANG SEKALI LAGI, BUAT BANYAK-BANYAK, SALAH NIH,BUAT MACAM NIH 10 KALI LAGI, TERUSKAN..HAH..TERUSKAN DAH BETUL TUH..."

Tiba-tiba adik lelaki tersebut yang berumur 10 tahun menyampuk plak...

"Bang!!!....Konduktor bas mini lagi bagus bang.... Diorang selalu cakap....

"NAIK CEPAT, NAIK CEPAT...MASUK,MASUK.....

MASUK LAGI, DALAM LAGI...DALAM LAGILAAAAHHHHHHHHHHHHHH,

MASUK BELAKANG....BELAKANG LAGI,LAGI BELAKANG SANA

...BELAKANG BANYAK KOSONG!...........


Atuk Dan Nenek

Pd 1 mlm,nenek pkai bj seksi..,atuk diam.

Mlm k2,nenek pakai bikini..,atuk terkejut.

mlam k3.,nenek bogel..atuk kata "YANG.,NAPE PKAI BAJU TU X IRON DULU...KAN KEDUT TU"!!!!!!!!!


Kisah 3 Dara

Tersebutlah alkisah sebuah keluarga aman bahagia yang dianggotai sepasang suami isteri bersama tiga orang anak dara mereka. Nak dijadikan cerita, ketiga-tiga anak dara tersebut melangsungkan perkahwinan mereka secara serentak.......

Maka sedih bercampur gumbira menyelubungi hati dan perasaan kedua ibu bapa mereka apabila majlis perkahwinan tersebut selamat dilangsungkan....

Apabila ketiga-tiga pasangan bersiap sedia untuk pergi berbulan madu ke tempat haluan masing-masing, kedua ibu bapa mereka pun dengan tegas berpesan supaya mereka tidak lupa untuk mengirimkan berita sepanjang pemergian mereka walau dengan sepatah dua kata. Supaya tidak membebankan setiap pasangan, ibu bapa mereka mencadangkan agar mereka hanya menulis tajuk iklan yang dapat menggambarkan maksud yang ingin disampaikan. Lalu mereka semua pun bersetuju degan cadangan tersebut...........

Seminggu selepas mereka semua pergi ke arah tujuan masing-masing, si ibu menerima sepucuk surat dari anak mereka yang pertama, suratnya amat ringkas, hanya perkataan "Nescafe" yang tertera. Si ibu yang cuba menyelami maksud yang ingin disampaikan, tanpa berlengah menyemak iklan "Nescafe" di akhbar yang berbunyi "Nikmatnya tak terhingga", maka fahamlah si ibu akan maksud yang ingin disampaikan.....

Selang seminggu selepas itu, mereka menerima sepucuk surat dari anak mereka yang kedua pula, suratnya juga pendek, hanya berbunyi " Standard Chartered Bank". Apabila disiasat dengan lebih lanjut, iklan Standard Chartered Bank rupanya bermaksud " Besar, Teguh dan Peramah", maka tersenyumlah kedua orang tua tersebut....

Seperti lazimnya mereka pun tertunggu-tunggu akan berita dari anak ketiga mereka, namun minggu demi minggu tidak juga mereka menerima sebarang khabar berita. Mulanya mereka agak risau namun setelah hampir dua bulan berlalu, mereka akhirnya menerima sepucuk surat yang amat dinananti-nantikan, suratnya juga amat ringkas, hanya tertulis perkataan "MAS". Mulanya mereka agak hairan kenapalah anak mereka mangambil masa yang lama sangat untuk menulis perkataan "MAS" namun setelah membaca iklan MAS di surat khabar, mereka pun tersenyum. Di surat khabar, iklan MAS berbunyi," Tiga kali sehari, tujuh hari seminggu..."



Papa & Mama di dalam bilik

Di suatu pagi, seorang anak lelaki keluar dari biliknya dan bertanya pada neneknya:
"Nenek, mana Papa dan Mama?"
"Mereka masih di dalam bilik..." neneknya menjawab.
Anak itu tertawa kemudian sarapan sendirian lalu pergi sekolah. Ketika pulang.. anak lelaki bertanya lagi pada neneknya:

"Dimana Papa dan Mama?"
"Mereka masih di dalam bilik" neneknya kembali menjawab.
Anak itu tertawa geli, lalu menghabiskan makan tengaharinya dan pergi bermain. Malam harinya barulah anak lelaki tadi pulang untuk makan malam. Sebelum makan, si anak itu bertanya lagi pada neneknya:
"Di mana Papa dan Mama?"
"Masih di dalam bilik" jawab nenek.
Anak itu tertawa geli.
"Kenapa dari tadi aku perhatikan engkau ketawa saja?!" tanya neneknya dengan nada tinggi.
Si anak menjawab,
"Semalam Papa masuk ke bilik saya untuk meminta gel pelembab kulit, tapi saya bagi gam Super Glue..."


Lelaki Bangsat

Seorang gadis berusia 20-an menemui Dr. Tim, seorang doktor pakar jiwa......

Gadis: "Doktor, saya merasa amat marah pada kekasih saya sehingga saya
memanggilnya lelaki bangsat. Ada kalanya saya rasa dia keterlaluan,dan
ada kalanya pula saya rasa memang patut saya memanggil dia seperti itu.."

Doktor: "Hmm. panggilan itu memang hinaan yg agak melampaui batas untuk
seseorang.. tapi, mungkin kamu punya sebab tersendiri memangilnya
demikian. Ceritakanlah kpd saya agar saya dapat membantu.."

Gadis: "Ya memang ada.. pada satu malam kami berduaan dalam kereta
di tepi pantai.Dia pegang tangan saya."

Doktor: "Dia pegang tangan kamu seperti ini?" dr Tomi memberi contoh.
Gadis: "Ya. seperti yg doktor lakukan"
Doktor: "Kalau hanya ini, tidak sepatutnya dia dipanggil bangsat. Itu tandanya
dia tidak mau berpisah dgn kamu..."

Gadis: "Kemudian dia merapatkan badannya k epada saya dan memeluk
bahu saya..."
Doktor: "Dia lakukan seperti inikah?"
Gadis: "Ya. seperti inilah dia peluk saya doktor.."
Doktor: "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mau sentiasa berdampingan
dgn kamu" kata dr Tomi.

Gadis: "Kemudian dia cium saya."
Doktor: "Dia cium kamu seperti ini ?"
Gadis: "Ya. Ciumannya sama seperti yg doktor lakukan."
Doktor: "Kalau sekadar ciuman seperti ini, masih belum boleh dipanggil
bangsat, itu tandanya dia sayang kamu, kan ?"

Gadis: "Kemudian dia memasukkan tangannya kedalam baju saya & meraba2
saya doktor.."
Doktor: "Dia lakukan seperti ini kah?"
Gadis: "Ya, seperti yg doktor lakukan inilah cara dia memperlakukannya.."
Doktor: "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mau membelai diri kamu.."

Gadis: "Kemudian dia menanggalkan semua pakaian saya satu persatu.."
Doktor: "Adakah kamu membantah tindakannya?"
Gadis: "Tidak, saya merelakannya sebab saya sayang dia.."
Doktor: "Dia tanggalkan pakaian kamu seperti ini ?"
Gadis: "Ya, sampai saya telanjang bulat seperti ini doktor..."

Doktor: "Itu masih belum layak dipanggil bangsat, kerana dia sememang
ingin mengenali diri kamu sepenuhnya"
Gadis: "Kemudian dia mencumbui saya lalu melakukan hubungan seksual
dgn saya dok..."
Doktor: "Dia lakukan seperti yg kita lakukan tadi kah?"

Gadis: "Ya. Memang itulah yg dia lakukan ketika itu"
Doktor: "hmm, itu juga masih belum boleh dipanggil bangsat. Itu tandanya
dia memerlukan kamu kan !"

Gadis: "Tapi kemudian dia memberitahu saya bahawa dia sebenarnya mengidap AIDS"
Doktor: "HAH?? CELAKA KAMU!! DIA..MEMANG .. BANGSAT!!..
BANGSAAATTT!!!!.. LELAKI BAAANGSAAAAAAAATTTTTT!!!!!!!!......


Malam pertama

Malam pertama pasangan muda yang sama-sama masih perawan akhirnya
menikah. Masing-masing gugup ketika menghadapi malam pertama, namun tidak ada yang mau mengaku atau bertanya kepada pasangannya tentang apa yang harus dilakukan.

Didera kebingungan, si pengantin lelaki bertanya kepada ayahnya.

"Ayah, apa yang harus saya lakukan?"
"Telanjanglah dan naik ke tempat tidur", jawab ayahnya.

Kemudian ia melakukan apa yang disarankan ayahnya.
Si pengantin perempuan terperanjat setengah mati melihat kelakuan suaminya, ia kemudian bertanya kepada ibunya.

"Telanjanglah dan ikutlah suamimu", saran ibunya.

Setelah perempuan itu telanjang dan berbaring beberapa lama, si pengantin lelaki pergi ke luar bilik dan bertanya lagi kepada ayahnya,

"Apa lagi yang harus saya lakukan?" lalu ayahnya menjawab,
"Lihatlah tubuh isterimu. Kemudian masukkan bahagian tubuhmu yang
paling keras ke tempat isterimu kencing!"

Beberapa saat kemudian, giliran si pengantin perempuan bertanya kepada ibunya.

"Apa yang harus saya lakukan?"
Ibunya balik bertanya, "Apa yang sedang dilakukan suamimu?"

Setengah mengeluh si pengantin perempuan berkata,
"Ia sedang membenamkan kepalanya ke dalam mangkuk tandas!"



Benda???

pada satu hari seorang anak bermandi dengan ibunya..maka si anak bertanya kepada ibunya.
anak:ibu,ape 'benda' kat dada ibu tu, dan ape 'benda' yang ade kat celah kelengkang ibu tu.
ibu: yang kat dada ibu ni namenye pistol benda jahat,yang kat celah kelengkang ni namanye hutan..(kate ibu sambil tersenyum)

keesokan harinya si anak ini bermandi bersama bapanya pula..maka si anak bertanya kepada si bapa..
anak:ayah, ape 'bende' yang tergantung kat celah kelengkang ayah ni..
Bapa:ni name nye ular..ular ni jahat..2 yang bapak bela nak jinak kan(kate bapa sambil tersengih)

pada satu malam si anak berasa haus..si anak ini pon pergi kebilik ayah dan mak nye..setelah membuka pintu bilik ayah nya si anak menjerit...

"MAAKKKK..ULAR MASUK HUTAN..
TEMBAK DIA CEPAT"

From : gempak.or
Back to top Go down
View user profile
 
LOOK THIS FUNNY...YOU CAN TRANSLATE THIS TO ENGLISH..
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Translate the site
» Random Funny Pictures
» Funny Fights Thread!
» Google translate's beatbox!
» Funny quotes

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
EMINENCE RO :: Off Topic :: Movies-
Jump to: